סקר TIM לחודש נובמבר

אתמול פורסם סקר TIM לחודש נובמבר האחרון. מניתוח הנתונים בטבלה הבאה ניתן לזהות מגמה מרכזית אחת ברורה: אתר ספורט 5 מתחזק מול המתחרה הראשי שלו, "מספר 1 בספורט". אם נכנס פנימה לתוך הנתונים אפשר להגיע למספר מסקנות חשובות: ראשית, שני האתרים מתחזקים לעומת חודש אוקטובר (ספורט 5 עלה ב-64,000 גולשים בשבוע, "מספר 1 בספורט" עלה לעומתו ב-53,000 גולשים, ובאחוזים: 1.9% של ספורט 5 לעומת המתחרה שעלה ב-1.5%). שנית, הפער בין האתרים המתחרים מצטמצם: בחודש אוקטובר הפער היה 1.8% ואילו בחודש שעבר הצטמצם הפער ל-1.4%. המגמה שעולה מהסקר היא ברורה לחלוטין: התחזקות של ספורט 5 על חשבון "מספר 1 בספורט", התחזקות שאינה חד פעמית אלא מגמה שנמשכת במספר החודשים האחרונים. בקצב הזה, בעוד מקסימום שנה,  אתר ספורט 5 יוביל על "מספר 1 בספורט" באופן מוחלט.

501931-5

אני בטוח שקברניטי האתר שיושבים להם בבית בסר מודעים לנתונים הללו. השאלה היא האם זה בכלל אכפת להם, והאם הם מתכוונים לעשות משהו בנידון. הרי בסופו של דבר, הכל זה עניין של כסף, ובעולם המדיה של ימינו, כניסות לאתר מתבטאות בכסף (בעיקר בגלל כספים שנכנסים מפרסום). אני לא יודע אם הם מרגישים פגיעה מסוימת בהכנסות האתר (אין לי נתונים מסוימים, אלא ספקולציות שיכול מאוד להיות שאינן נכונות), אבל לעניות דעתי הם צריכים לקחת את עצמם בידיים, ולהחליט החלטות עקרוניות על דרך והתנהלות חדשה, שאולי תעצור את סחף האנשים שפעם היו נכנסים לאתר, והיום הם לא מעיזים זאת.

יש להם פלח שוק כך-כך גדול, הם נחשפים לציבור גדול, אבל במקום למנף את העובדה הזאת, הם בוחרים ללכת בדרך לא דרך, והם הורסים בסופו של דבר את השם של עצמם, וזה מתבטא במספרים (למרות שמספר הכניסות לאתר גדלה מחודש שעבר, אבל הפערים עם ספורט 5 צומצמו, כך שאין לזה חשיבות).

זעזועים במערכות העיתונים הגדולות

בימים האחרונים התבשרנו על פיטוריהם/פרישתם של שניים מהעורכים הבכירים של מוספי הספורט בעיתונים הגדולים במדינה. עמיר פלג פרש/פוטר ממשרת העורך של מוסף הספורט בידיעות אחרונות (http://www.ice.co.il/article.asp?catId=2&pgId=127121), ואיתן מרקוביץ' פוטר ממוסף הספורט של עיתון הארץ (http://www.ice.co.il/article.asp?catId=2&pgId=127220). שני המקרים אמנם קורים אחד אחר השני בתזמון מושלם, אבל ממה שאני מבין, הסיבות לכך הם שונות לחלוטין. במקרה של מרקוביץ', הפיטורים נובעים ככל הנראה בגלל בעיות כלכליות של העיתון והצורך לקצץ בכוח אדם. המקרה של עמיר פלג הוא שונה לחלוטין, למרות שאף אחד בידיעות לא יגיד את זה בפה מלא: הסיבה לפרישה/פיטורים היא מקצועית לחלוטין.

בזמן כהונתו של פלג כעורך המוסף, הפופולריות שהיתה לו במשך שנים ירדה לעומת נסיקתו של המתחרה ממעריב. לא מעט סיפורים וראיונות שהיו בעבר נתח בלעדי של ידיעות, הובאו אצל המתחרים במעריב (זה כמו מתאגרף צעיר שחובט מכות קלות אך כואבות ומתישות באלוף הכבד שהחזיק בחגורה במשך שנים). רק בתקופה האחרונה היינו עדים למכת סנוקרת שהנחית מעריב על ידיעות: בזמן שבן-שימול ישן את שינת הצהרים שלו, טוכמן עשה לו ביה"ס ודיבר עם ארקדי והכותרות למחרת היו בהתאם.

לאור מצבו של מוסף ידיעות, השינוי היה מתבקש לדעתי. השאלה מי יבוא במקום פלג, ואיך הוא יכול להרים את המוסף מחדש, ולהחזירו לימים שהוא היה מוסף הספורט השולט במדינה. אגב- ישנן לא מעט שמועות שמרקוביץ' יתפוס את מקומו של פלג בידיעות אחרונות, אבל ממה שהבנתי ממספר אנשים, מהלך כזה הוא קלוש בגלל שמרקוביץ' לא מוכן לקבל את העובדה שניר חפץ יהיה מעליו בהיררכיה…

צ'רלטון מרחיב אופקים

אוריאל דסקל מפרסם שלשום במוסף הספורט של "כלכליסט", שחברת צ'רלטון רכשה את זכויות השידור של קרב הקאמבק המדובר של המתאגרף המפורסם איוונדר הוליפילד, בסכום של 150,00 יורו:  http://www.calcalist.co.il/sport/articles/0,7340,L-3170325,00.html. ראשית, טוב לקרוא ולדעת שקברניטי צ'רלטון מרחיבים אופקים ורוכשים זכויות שידור של ענפי ספורט שלא קשורים ב-"22 מטומטמים שרודפים אחרי כדור". אחרי שרכשו את זכויות השידור של משחקים ביורוליג, הם מרחיבים את הקהל הערוץ (שברובו מורכב מאוהדי כדורגל), לחובבי ענפי ספורט אחרים.

שנית, הקרב הזה עושה רעש תקשורתי, ויוצר הרבה מאוד עניין אצל חובבי הענף. השאלה היא כיצד יתייחס לקרב ערוץ הספורט?. האם הוא ימשיך להתעלם מארועי ספורט חשובים שאינם משודרים בערוצים שלהם, או שלשם שינוי הם יתעלו על עצמם ויתייחסו לנושא למרות שהמתחרים הולכים לשדר את הקרב. אני מתאר לעצמי מה הולך להיות, אם אתם רוצים לקרוא על הקרב ולהכין את עצמכם, אל תצפו לקבל מהם משהו בנושא…

עדכונים בנושא הפיטורים באתר "מספר 1 בספורט"

לאחר הפיטורים של יופ ציוני בתחילת השבוע, נפוצו שמועות על פיטורים של עובדות נוספות מהאתר "מספר 1 בספורט". שלשום עשיתי טעות וכתבתי שהן פוטרו מבלי לבדוק את הדברים לעומק, והורדתי את זה לאחר מספר דקות עד לבירור רציני יותר ומעמיק מבפנים לגבי מצב הבנות באתר. לאחר בירור עולים הפרטים הבאים: יופ פוטרה ואת זה כולם יודעים. בקשר ליעל מרגלית, היא בספק להמשך הדרך ככתבת באתר. בימים האחרונים יש מחשבה של ראשי האתר לנקוט צעדים כנגד מרגלית בגלל מספר הפרות משמעת לא גדולות שהיא עשתה. התכנון המקורי היה שהיא לא תצא עם מכבי ללה מאן, אבל בסופו של דבר היא יצאה למרות הכל (עדכון קצר: נכנסתי לאתר וראיתי דיווחים שלה על מכבי בצרפת, לכן הערכתי שהיא נסעה איתם, אבל מתברר שבסופו של דבר היא לא נסעה). בשיחות איתה היא טוענת "שהכל יהיה בסדר", אבל כרגע ראשי האתר מידרו את העובדים מכל ההחלטות, לכן אין לדעת מה תהיה ההחלטה שלהם. לגבי שאר העובדות, אין כרגע כל חדש לגבי מעמדן והן ממשיכות לעבוד באתר כרגיל.  

אלי גוטמן עושה לעצמו בושות

אני לא יודע כמה מכם שומעים את תוכנית הספורט של רשת ב' מדי ערב, אבל לי יצא לשמוע אותה אתמול. באולפן ישבו משה פרימו וז'וז'ו אבוטבול ושוחחו בין היתר על השיפוט במחזור האחרון. לאור טעויות השיפוט העלו לשידור את מאמן הפועל ת"א שהמשיך לבכות כמה דופקים את הקבוצה שלו, אבל זה לא האישיו פה. לאחר שסיימו לדבר על השיפוט, התחילו לדבר תכלס- על כדורגל. האם הפועל יכולה להמשיך לרוץ בצמרת, האם הפועל תתמודד עד הסוף על האליפות וכו'.

לקראת סוף הראיון שואל פרימו את גוטמן אם הם מאמינים שהם ירוצו עד הסוף, וגוטמן (להזכירכם, מאמן בכיר בליגת העל) עונה לו שבשיטה החדשה עם הפליאוף והפחתת הנקודות הוא מאמין שיהיה בסדר. פרימו התחיל לגמגם כי אפילו הוא לא האמין שגוטמן לא מעודכן לגבי העובדה ששינוי מבנה הליגה יחל רק בשנה הבאה. שהוא מסביר לו את זה, גוטמן אומר לו "אתה בטוח?" וככה נמשך דין ודברים במשך דקה לגבי העובדה הזאת. מאוד מפתיע אותי שגוטמן לא ידע את העובדה הזאת, איך הוא מכין את הקבוצה שלו אם הוא לא יודע שיש 3 סיבובים ואח"כ מוכרזת האלופה (הוא היה בטוח שיש 32 מחזורים ואז מתחיל פליאוף). מזל שיש את משה פרימו והתוכנית היבשושית של רשת ב' כדי לעדכן את גוטמן בנעשה בביצה המקומית, כי אם לא הוא עוד היה מתעורר במחזור ה-32 ומכין את הפועל לפליאוף אליפות בסגנון הפליאוף שקורה בימים אלה בארגנטינה. ואח"כ יש אנשים שאומרים שהתקשורת מזיקה 🙂

 

אם יהיו נושאים מעניינים שיש לדון בהם, אני אעלה עדכון מאוחר יותר לפוסט. טענות, מענות, קללות, נאצות, ת"ש, מין וכלכלה במייל: shushuhashual1@gmail.com

שושו השועל

57 תגובות to “סקר TIM לחודש נובמבר”

  1. גוטמנולוג Says:

    אלי גוטמן ממשיך להיות נחש הצפע שבוחש מתחת לכדורגל הישראלי. המאמן שהכינוי גרמני רק מחמיא לו (הייתי הוןלך יותר על "גוטמני-פחדני") ממשיך להפיל את כשלונותיו על השחקנים, על השופטים ועל כל העולם – חוץ מעל עצמו. וזאת אחרי שבמו פיו הסית נגד ציבור שופטים וקוונים שלם וגרם להם לקבל איומים על חייהם, גם אם זה נעשה לא במישירין יש פה בוודאות אחריות שילוחית במקרה שחלילה משהו יקרה לאחד מהקוונים.
    הפארסה האחרונה שאתה מדווח עליה היא הדובדבן שבקצפת. וכמה טוב שזה קרה בשידור חי. כנראה שמי שבגד באשתו עם בהמת התוכן בעבר, למד ממנה כמה דברים טובים על איך לעשות מעצמו צחוק בשידור חי.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה) Says:

    מה עם הלוזונים??

  3. אופירע לאח הגדול? Says:

    זה טוב ליהודים או רע ליהודים? הזדמנות נדירה להבין מה מניע את המכשפה הזאת. הזדמנות נדירה ללעוג לה. הזדמנות נדירה לחשוף את פרצופה האמיתי לאלה שלא ידעו אותו עד עתה.

  4. אבו יו יו Says:

    האמת, זה לא שאתה סתם חלש ולא מעניין, אלא אתה פשוט מעתיקן ממקומות אחרים.הבלוג של ראלב מג'דרה נותן הכל בזמן, ובמזומן.

    תמצא נישה אחרת כי להעתיק ידיעות מאתרים זה לא חוכמה. צריך גם אמירה. ואמירה אין כאן.

  5. כחול אדמדם Says:

    ל one אני לא נכנס כי הם זבל,
    לספורט 5 סתם כי הם לא מעניינים, הם ממש אבל ממש לא הרבה יותר טובים מ one,

  6. שושו השועל Says:

    לאבו יו-יו: יכול להיות שאני חלש ולא מעניין, אם זה כך אתה מוזמן לעבור דירה ולהתעדכן דרך החבר החדש שלך בבלוג שלו. אתה לא תחסר פה, תהיה בטוח. מה שכן, אל תפרסם פה את הקישור לבלוג שלו, וכל פעם שאני אראה את זה אני אמחק את זה אז חבל לך על המאמץ. אני לא עובד אצלך וחייב לדווח לך או לכל אחד אחר "בזמן ובמזומן", אני עושה את זה בזמן הפנוי שלי ואם זה לא תואם את לוחות הזמנים שלך, זבש"ך.
    ועוד דבר- אתה האחרון שיכול לקבוע האם יש פה אמירה כלשהי או שאין, תן לאחרים לשפוט את זה. כולם זוכרים את העבר שלך עם ייגר כך שאין לאף אחד ספק מהן הסיבות שבגללן אתה כותב את הטוקבקים שלך. אמרו לי כבר לא פעם שאם אתה חזרת לטקבק פה זה סימן שאני עושה עבודה טובה…

  7. לא מישהו חשוב במיוחד Says:

    שושו, האמת היא שהבלוג השני מתעדכן יותר מהר… אין מה לעשות.

    זה בערך כמו ההבדל בין ידיעות להארץ. באחד אתה תקבל הכל יותר מהר, ובשני אשכרה ינתחו לעומק כל דבר שיכתבו עליו.

    ובלי קשר, אופירה לאח הגדול זה רעיון פשוט גאוני. היא תביא אחוזי רייטינג מטורפים ותביא עניין.

    בעיה אחת – היא לא בהריון, או משהו בסגנון?

  8. שושו השועל Says:

    למגיב מעליי: לא הכחשתי ששם הדברים מתעדכנים יותר מהר, אבל כמו שציינת, אני לא עובד על מהירות אלא יותר על ניתוח הדברים. אתם מעדיפים שאני אעלה ידיעות קצרות עם 3 שורות שלא נותנות לכם כלום חוץ ממידע יבש וזהו?, מה עם קצת תוכן, מחשבה וכאלה?. פה זה לא עיתון ואני לא מתחרה עם אף אחד על סקופים ו"פרסומים ראשונים". שפרסמתי את התמונה של יופ ורפאלוב, לא סימנתי את הבלוג בפס האדום המפורסם, וכך אני אמשיך לעשות. הבלוג החדש מזכיר לי את גליצ'ים של אופירה: ידיעות קצרות שנותנות לך סיפוק מיידי אבל לא מעבר לכך.
    ושוב, אני לא בתחרות או מלחמה איתו, שיהיה לו בהצלחה, אני אמשיך בשלי וכולם מוזמנים.
    אגב, הרגע מחקתי עוד הודעה שעוסקת במצבה הביולוגי של אופירה. אז חלאס, תצחקו עליה בנושא האח הגדול וכל דבר אחר, אבל תעזבו את הקטע של ההריון.

  9. בוקסר Says:

    תקשיב מר שושו: איגרוף ה ענף מת מושחת עם ארבע התאחדויות בינלאומיות שונות בקיצר ג'ונגל. אז לא עניין רב ולא נעליים. הוליפילד מעניין כמה אינטרסנטי בלאס וגאס ואת השותפים שלהם בלונדון, כולל פיני זהבי. מבין?

    לכן העובדה שצ'רלטון רכשו את החרפה הזו לא הופכת אותו למשהו שיעניין פה מישהו. אין שם ספורטאי ישראלי, אין קבוצה בינלאומית ידועה כמו יונייטד או ליברפול או בארסה, זה לא NBA, לא טניס אפילו לא פוטבול. סתם שני שמנים מרביצים ואמרגנים מתעשרים.

    אז צ'רלטון רכשו גם את הקשקוש של נתניה גלדבך ומחר ירכשו אליפות אירופה בדוק וקלאס וקרלינג וסקי נורדי, בגלל זה ערוץ הספורט צריך להתייחס לאירוע?

  10. שושו השועל Says:

    לבוקסר: האמת, שאני ממש לא מתעניין באיגרוף, המחלה שלי זה כדורגל וטרחתי להגיד את זה במספר הזדמנויות. אבל למרות זאת, יש אנשים שזה כן מעניין אותם, והקרב הזה בשבילם זה כמו מנצ'סטר נגד צ'לסי, ובגלל זה צ'רלטון רכשו את זכויות השידור של הקרב. לגבי ערוץ הספורט, כן הם צריכים להתייחס לקרב אם הם מגדירים את עצמם "אתר ספורט". מה היה קורה אם הם היו רוכשים את זכויות השידור לקרב הזה?! הפרומואים בערוצים שלהם היו יוצאים לך מהאף.

  11. דואר Says:

    שושו, הוליפילד הוא מתאגרף ולא מתאבק, כמו שכתבת.
    זה שני ענפים שונים.
    אמנם בשניהם מרביצים מכות, אבל זה כמו שתכתוב שיוסי בניון משחק כדוריד. גם בכדוריד כובשים שערים.

  12. מוז Says:

    בוקסר – לא משנה אם האגרוף הוא ענף מושחת. אגרוף זה ספורט? מדובר בקרב מעניין (לא חובב אגרוף אז לא יודע)? טוב מאוד שמביאים את זה. אני לא מבין, אתם מתלוננים על השידורים בתשלום, אז כשמביאים עוד תכנים תמורת הכסף שלכם אתם מתלוננים?

    בקשר לגוטמן ולכל פרשת הפנדל נגד ק"ש. אני רואה את האירוע בפעם המיליון ורואה בבירור תפיסה בחולצה.

    תראו בעצמכם ותגידו לי שאין שם תפיסה:
    http://www.sport5.co.il/articles.aspx?folderid=912&docid=51411&lang=HE

    אז נכון שלא תמיד שורקים על זה, אבל אז מביאים את זה בריפליי ומתלוננים שהשופטים לא שורקים על דברים כאלה. יש תפיסה מובהקת (החולצה נמשכת ורואים את זה בבירור), הקוון ראה, השופט שרק, פנדל.

    למה זה כל כך מטריד אותי, ועוד כל כך הרבה זמן אחרי? רק כי זה הוכיח כמה העיתונים הגדולים (ובמיוחד ידיעות, ובמיוחד אמיר אפרת) מוטים לטובת הפועל ת"א. אם אותו דבר היה קורה לקרית שמונה, אף אחד לא היה מדבר על זה שתי דקות אחרי סוף המשחק.

  13. אבו יו יו Says:

    כמה הערות:
    1. החוק הראשון בכתיבת בלוג תקשורת חייב לאסור על שועלים קטנים ורגישים לכתוב אותם. הפרווה שלהם לא מספיק עבה לקבל ביקורת והם מייד רצים בבכי לאמא שועלה בתוך המערה. תהיה חזק שועל קטן, יום אחד כל לול התרנגולות הזה יהיה שלך.
    2. בינתיים, בצד השני של העמק, יושב לו ראלב מג'דרה, הידוע בכינויו רע-לב מג'דרה, ומכה את השועל הקטן שוק על ירךבידיעות חדשותיות מהברנז'ה התקשורתית. השועל הערמומי משווה אותו לאופירה, אבל לא תמימים כמונו ניפול בפח הזה. ההשוואה הזו נובעת מחוסר ההבנה של ההומור בפאנצ'ים המאג'דריים. אולי קורס להערכת הומור יוכל לעזור לשועלנו במקרה זה.
    3. מצד אחד אתה אומר שאני יכול ללכת. מצד שני אתה אומר שאם באתי זה סימן טוב. אז תחליט, ללכת או להישאר? נראה לי שאשאר, לפחות עד שתוכנת ההורדה שאני משתמש בה כרגע תגמור להוריד מספיק פורנו לתקופה הקרובה.
    4. "העבר שלי עם ייגר…" כן, אכן תקופה מופלאה. תזכיר לי בדיוק על מה אתה מדבר?
    5. אני לא האחרון שיכול להעביר ביקורת. אולי לא שמת לב אבל כמעט בכל ידיעה באתר ספורט שניתן להגיב עליה אני "ראשון!" (לת).

  14. בוב Says:

    למאונן שמעלי:לך תוריד פורנו כמו שכתבת ועזוב אותנו בשקט בבקשה.

  15. ביירון Says:

    יו יו, לך לך תוריד פורנו, תעשה ביד, רק עזוב אותנו באימש'ך. לא אתפלא אם קוראים לך אופירע.

  16. איציק ספנסיב Says:

    מוז, יישר כח.
    הזעקות והצעקות כלפי החלטות שופטים ולא משנה בכלל אם מדובר בהפועל, מכבי, חיפה, בית"ר או בני יהודה הוא בהרבה מקרים מנוגד למה שקרה בפועל.
    הרבה יותר קל לצעוק על קיפוח, מגמתיות כלפי קבוצה זו או אחרת, להתלהם על החלטות כביכול שערוריתיות וכו וכו…
    אבל לא רק בנציגי קבוצות מדובר אלא גם בשדרים, פרשנים, פובליציסטים שופטי עבר ובעלי אינטרסים.
    אני לא שופט, לא קוון או קשור לאיגוד השופטים בעבר או ההווה ואני מגיע מצד התקשורת.
    אבל הבורות הקיימת כלפי חוקי וחוקת המשחק, חוסר הריספקט וההתלהמות כלפי שופטים מצד יושבי כורסא או טריבונה שלא לדבר על אוחזי מיקרופון הנזקקים לשידורים חוזרים כדי להביע דיעה (שלא לדבר על לקבוע נחרצות אם היה אופסייד, פנדל או מה לא) מדהימים אותי כל פעם מחדש.
    אייל ברקוביץ' ולפעמים גם איציק זוהר הם היחידים שמביעים דעתם אונליין ממקום מושבם במרומי היציע עוד לפני שהריפליי מתחיל לרצרץ על המסך ומאפשר להם לוקסוס שלשופט אין.
    כרגע מתראיין עו"ד יריב טפר בגל"צ ומוכיח בדיוק את הנקודה.
    העובדות הקיימות: תפיסה בחולצה היתה (צפו בלינק שמעליי), לפי חוקת פיפ"א- תפיסה בחולצה ברחבה משמעותה פנדל אבל הקביעה שההחלטה היתה שגוייה וציון המבקר מנותק לא קשור בעובדות. (וזה באמת בלי קשר לאהדתם המוצהרת של המראיינים).
    זה רק מחזק את המשפט של: אל תתנו לעובדות להרוס סיפור יפה…מקומם. מעצבן.וכנראה משהו שבמדינת הזיעה והקומבינה נצטרך להתרגל אליו.

  17. מבולבל... Says:

    אני אמחזר את תגובתי מהפוסט הקודם, כי היא רלוונטית גם כאן, ושם היא הגיעה מאד מאוחר:
    תגידו לי, אולי זכרוני מטעני, אבל באחד הדרבים בשנה שעברה, לא היה מקרה בו ברוך דגו נתפס בחולצתו ברחבה, בזמן כדור קרן, ונשרקה לזכותו בעיטת עונשין מ-11 מטרים?
    לעזאזל, לפעמים אני כ”כ מבולבל, ובאמת שאני לא יודע אם היה מקרה כזה, או שמא היה זה חלום. וזה כ”כ דומה למקרה הנוכחי, שהרי כולם מסכימים שהיתה תפיסה בחולצה.
    טוב נו, העיקר שאמיר אפרת זכה להזדמנות להשתלח בכל מי שרק חשוד קלות בפגיעה בקבוצתו האהובה.
    ד”א, אהבתי שבתגובה לתחקיר ה”בלי טעויות שופטים הפועל מקום ראשון” של ידיעות, העלו מעריב ידיעה קומית במדור “המכתש”, שהולכת ככה:
    “אם להפועל היו גלגלים, היא היתה מתחרה בפורמולה 1″.

  18. לא מישהו חשוב במיוחד Says:

    שושו, הכוונה שלי הייתה שיש מקום לשני האתרים ואני לא כל כך רואה סיבה שתצנזר פרסום של האתר השני כאן. זה בסה"כ כלי נוסף לגולשים לעקוב אחרי דברים. בכל זאת, לפעמים לוקח לך יומיים-שלושה להתייחס לנושא, ומגיע לאנשים לדעת שא. פוטר או שיש בעיות כאלה ואחרות בב.

    וזה בלי קשר לעבודה הדי טובה שאתה עושה כאן.

    והשאלה לגבי אופירה הייתה רצינית – היא לא בהריון? כי זכור לי שלפני יותר מחצי שנה ראיתי איזו ידיעה על זה איפשהו.

  19. alficon Says:

    למוז
    כמוך צפיתי בריפליי עשרות פעמים ואני עדיין לא רואה תפיסה בחולצה. ואני ממש לא אוהד הפועל ת"א. לעניות דעתי האדומים נגזלו פה בלי בושה.

  20. לאבו יויו Says:

    עבריין מקלדת קטן, מישהו אמר שיש תחרות בין שני הבלוגים? ההוא מביא ידיעות וזה מרחיב ומעלה דיונים. שאגב ברור שהמוח שלך קטן להכיל אותם, בטח בגלל כל הפורנו שאלה שמכירים אותך יודעים שאתה מכור אליו.

  21. אסייגולוג Says:

    איך היא תשתתף אם בזמן שהיא לא תהיה בבית בסר אתר וואחד יקרוס?
    הממ במחשבה שנייה, חבל שהיא לא תשתתף.

  22. בוקסר Says:

    נכון חבר'ה, יש אנשים שזה מעניין אותם ויש אנשים שסנוקר מעניין אותם וסקי נורדי ואלפיני וביאתלון ואפילו ברידג' ודייג, את צ'רלטון מעניין הביזנס וזהו, ולכן הם רכשו את הקרב. זה לא הופך את האירוע לשווה סיקור בערוץ הספורט כי צ'רלטון רכשו אותו.

    בכלל ההשוואה בעייתית. ערוץ הספורט עובד על כולם עם ההזלגות והפרומואים, ויחד עם זאת טבעי שיהיה קשר בין השידורים לטקסטים, כמו בכל מקום, רק שפה הוא מוגזם ומטורף כמו בקדחת הסופר קלאסיקו שכולה פרסום ל HD. אבל לצ'רלטון אין שום אתר יש להם שידורים באיכות ירודה ולרוב משמימים, לכן אין סימטריה בין שני הגורמים ואי אפשר להשוות ביניהם בעניין פרומו באתר.

  23. בוקסר Says:

    מוז, תגיד לי אדר זהבי עושה טובה וצדקה כשהוא רוכש את הקרב הזה? אנשים שילמו 50 שקל בחודש תמורת ליגת האורווה והפרמייר ליג והוא מזהה פוטנציאל הצטרפות דרך האיגרוף.

    אם היה חושב שקריקט יעשה את זה, היה קונה קריקט. הם הרי לא מציעים קרב תמורת 10 שקל למעוניינים (ואז היה מתברר את מי זה בדיוק מעניין) אלא זורקים איזה עצם בחינם כדי שאולי עוד כמה יפלו ברשת.

  24. מבולבל... Says:

    ל-alficon, תסתכל בוידאו שוב. 2:49 דקות לסוף הוידאו, תעצור את התמונה, על מסך מלא. אתה לא רואה את החולצה של שחקן קריית שמונה נראית כמו חליפת צניחה עם כנפיים? זה לא נראה לך מוזר שהחולצה נמתחת ככה לכיוון שחקן הפועל?
    אם אתה לא רואה תפיסה בחולצה שם, אז אין לי מושג על מה אתה מסתכל.

  25. ל-מבולבל Says:

    יכול להיות שאתה מתכוון לדרבי שהיה בתקופתו של טון קאנן, כאשר הבלם האלבני של מכבי ( בקירי ) תפס בחולצתו של יבוריאן בצד אחד של הרחבה, בזמן שהכדור הוגבה בכלל לצידה השני של הרחבה. לא זוכר מי היה השופט, אבל הפועל ת"א קיבלה פנדל בדקה ה-45 . יבוריאן היה כ"כ רחוק מהכדור, כך שבכלל לא היווה איום על השער של מכבי ת"א.

  26. מוז Says:

    בוקסר –
    אני לא מתווכח על חשיבותו של הקרב הזה, ואני גם לא טוען שערוץ הספורט צריך להתייחס אליו. אין לי אמת מידה אמיתית לגבי החשיבות של הקרב כי אני לא מבין יותר מדי בתחום (אגב, הארץ היום מתייחס לקרב ולהוליפילד בכתבה מעניינת).

    אני רק מגיב לתגובה שלך, לפיה "איגרוף ה ענף מת מושחת עם ארבע התאחדויות בינלאומיות שונות בקיצר ג’ונגל. אז לא עניין רב ולא נעליים. הוליפילד מעניין כמה אינטרסנטי בלאס וגאס ואת השותפים שלהם בלונדון, כולל פיני זהבי. מבין? לכן העובדה שצ’רלטון רכשו את החרפה הזו לא הופכת אותו למשהו שיעניין פה מישהו."

    זה שצ'רלטון מביאים תכנים חדשים ולא מייסדים ערוץ חדש (ערוץ איגרוף + LIVE, רמז רמז) לרגל האירוע, זה דבר חיובי בעיני.
    אם ערוץ הספורט צריך או לא להתייחס זו שאלה אחרת, שהתשובה עליה ידועה מראש לכל מי שצופה ב"חדשות הספורט" או נכנס לאתר שלהם בחודשים האחרונים: אם זה לא משודר בערוץ הספורט, זה לא קיים. או בקושי קיים.

    גם אם יובנטוס היתה באה לארץ למשחק נגד נתניה שמשודר בצ'רלטון, אני לא בטוח שהיא היתה מקבלת התייחסות בערוץ 5.

    יכול להיות שזה הכי טבעי ואין מה לעשות נגד זה, אבל פעם חדשות הספורט היו החדשות של הספורט, והיום אלו בעיקר החדשות של ספורט 5 וכל הפלוסים למיניהם.

    עם זה אתה מסכים?

  27. למוז Says:

    ערוץ הספורט לא יכולים לסקר בחדשות הספורט את הליגה האנגלית (וגם לא את הקרב המשמים הזה) כי אין להם זכויות לשדר תקצירים של זה. מה אתה רוצה שהם יעשו? שישימו שקופיות המסבירות את הגולים של גיגס? זה טלויזיה, לא טקסטים אינטרנטיים. בליגת העל בכדורגל, שגם היא שייכת לצ'רלטון, יש להם זכויות לתקצירים ולכן הם מסקרים אותה באופן מלא ומכובד מאוד. מגיעה להם ביקורת, אבל לא בתחום הזה.

  28. בלוגיש Says:

    טור חדש יגר
    http://www.the7eye.org.il/Gatekeeper/Pages/171208_Shlomi_Barzel_is_the_editor_of_sport_Haaretz.aspx

  29. מוז Says:

    למי שענה לי

    במחשבה ראשונה מה שאתה אומר נשמע הגיוני. במחשבה שניה, כשיש משחק גביע הליגה בין שתי קבוצות אנגליות, פתאום הם מוצאים חומרים לכתבות מגזין באתר ובחדשות הספורט.
    למה הם לא משתמשים באותם חומרים כשמגיע מנצ'סטר – צ'לסי בליגה?
    אז אני מסכים, זה נשמע דבילי שערוץ הספורט יעשה בילד אפ למשחק שהוא לא הולך לשדר. אבל לי נדמה (ויכול להיות שאני טועה והנוסטלגיה מרמה אותי) שפעם, לפני שהיה צ'רלטון, חדשות הספורט התעסקו בכל מה שחדש בספורט, ולא רק במה שמשודר.
    זה היה מה שאהבתי בהם. הם נתנו לי מידע על ספורט בכל ערב, ולא עסקו בעיקר בפרומואים עצמיים.
    אנשי ערוץ הספורט יכולים לכעוס שאנחנו אומרים את זה ולהמציא אלף סיבות נכונות, והם יכולים לחשוב איך הם משקמים את מעמדם חזרה למה שהוא היה (לא מבחינת זכויות על תקצירים, אלא מבחינת המשמעות של הערוץ עבור חובבי הספורט). שיבחרו לבד.

    עוד תהייה בתגובה לדבריך: אם לא היו להם את התקצירים של הליגה הישראלית, הם לא היו מדברים על הליגה הישראלית בכלל? מהדורת חדשות הספורט היתה עוסקת כולה בליגה הספרדית והאנגלית? אני סבור שלא.

  30. מיסטר T Says:

    חבר'ה, בואו נרגע, זה רק בלוג שמשרת את כולנו. להוריד הילוך מיד, במיוחד אתה אבו יו יו!

  31. מבולבל... Says:

    תיקון טעות שלי – אני באמת מבולבל. אני לא מתכוון לדרבי בכלל, אני מתכוון למשחק בשנה שעברה של בית"ר נגד הפועל. בית"ר מובילה 1-0, כדור קרן להפועל, קאלה נוגע בדגו עוד לפני שהכדור מגיע לרחבה, דגו נופל, שופט שורק פנדל.
    הנקודה התחתונה היא שהפועל היא האחרונה שצריכה לצאת ככה כנגד טעויות שופטים, והתקשורת לא צריכה להתפלץ רק בגלל שהפועל יצאו למלחמה.

  32. ליגה בט Says:

    יויו אתה נשמע מצחיק
    צוק קשר עם ליגהבט
    בטוח שנוכל לתת לך במה ראויה
    נשמע שאתה מצחיק

  33. קין Says:

    יש דרכים לסקר את הליגה האנגלית גם בלי זכויות (שלא לדבר על זה שאם באמת רוצים אפשר גם להשיג זכויות, לפחות ל-15-30 שניות במחזור). מהדורת חדשות שמכבדת את עצמה יודעת שגם טקסט עם שקופית תוצאות/מבקיעים/טבלה נותן שירות ראוי לצופים, שלא טיפשים, ויודעים שיש בעיית זכויות שידור. אם אתה מתעלם לגמרי אתה יוצא מפגר ולא ראוי לאמון הצופים שלך.

  34. למוז ולקין Says:

    לקין: מאיפה השטויות האלו של 15-30 שניות. אן שיש לך זכויות או שאין לך. אין מצב אחר.

    למוז: פעם, לפני שצ'רלטון היו (כפי שכתבת), הליגה האנגלית היתה בערוץ הספורט (ובחינם), אז ברור שהיו להם זכויות לתקצירים גם עבור חדשות הספורט.

  35. לא מישהו חשוב במיוחד Says:

    חוץ מהתקופה שפשוט לא היו שידורים או שהיו בערוץ המזרח התיכון או משהו מפוקפק שכזה.

  36. בוקסר Says:

    כן, אני כבר כתבתי שאני מסכים שערוץ הספורט עושים צחוק מהקוראים והצופים, מזליגים תכנים ודוחפים פרומואים מטורפים, וצ'רלטון לא יותר טובים ומשקיעים מינימום משאבים בערוץ. אז בוא נדבר על מדיניות ותכנים ולא על אירועים נקודתיים, שבהם ערוץ הספורט עשה "עוול נורא" למתעניינים כי התעלם משידור של צ'רלטון.

  37. S&M Says:

    אבו יויו, התדרדרת קשות. על הטקסט הזה אתה ממליץ? זה ניראה כמו בלוג שוואן פתחו. מה נהיה ממך, הפוך על הפוך?!

    אופירה סירבה לאח הגדול סלבס
    18 בדצמבר, 2008
    אופירה אסייג סירבה להצעת קופרמן הפקות להשתתף בגרסת הסלב של האח הגדול.
    התכנית אמורה לעלות בעוד מספר שבועות וישתתפו בה בין 12 ל16 סלבס, ביניהם בוקי נאה , מיקי בוגנים אבל לא אופירה.
    שימו לב – להבדיל ממאיה בוסקילה שהסכימה להשתתף בתנאי שההפקה תממן ניתוח לתינוק , היתה אסייג קשוחה יותר וביקשה סכום של עשרות אלפי דולרים כשההפקה הציעה 20 אלף דולר.
    בליגהבט מסרבים להשתתף

    או זה…

    מרגלית נשארה וקוצצה חזק בשכר
    17 בדצמבר, 2008
    כפי שפורסם לראשונה אצלנו בטוטאל קוברג' מיוחד יש הרבה בלאגן באתר מספר אחד וואן וגם שם כולם מקוצצים , נחתכים ומועפים .
    אז בהתחלה חשבנו שמרגלית תיחתך טוטאל , ואז הבנו שבשיחת הבהרה אמרו לה שיקצצו לה בשכרה בהרבה (ממש הרבה ),והיא …..חמודה הסכימה ובכך מנעה חיתוך .
    גם הטיסה לצרפת עם מכבי בוטלה .
    אנחנו בליגהבט ביטלנו את הטיסה לדרבי של זאמלק , ונישאר פה בדרבי של מרמוק עם שעריים.

    שלא לדבר על כתבת האיכות הזו:
    http://www.ligabet.co.il/כדורגל-וזונות-בעולם-סקירה-למכורים/

    תעשה לי טובה, חאליק ג'אנטיל. רק חסר פס אדום וזה מושלם.

  38. מוז Says:

    אוקיי, נישאר במחלוקת.

    לS&M – נראה לי שהם מנסים לעקוץ את סגנון הכתיבה של "גליצ'ים". אני מקווה לפחות.
    אני לא רואה סיבה לעימות בין הבלוגים. אם שניהם יביאו מידע חשוב על מה שמתנהל מאחורי הקלעים של תקשורת הספורט – מצויין. כרגע גם נראה שמדובר בשני בלוגים שונים – המג'דרה יותר עוסק בחדשות ו"עומדים בשער" (לדורותיו) מתמקד בניתוח וביקורת.
    ושושו, אם הבלוג השני קצת יורד על זה כאן בשביל להשיג תשומת לב (ובהצלחה, מסתבר), זה רק מראה כמה הבלוג שלך חשוב, פופולרי ורלוונטי. קח את זה כמחמאה. גם מורו ופוליצר עשו את זה לתמיס בזמנו (וכולנו יודעים איך הם גמרו). בינתיים הוכח ש"עומדים בשער" הוא הבלוג היציב היחיד בנושא ביקורת תקשורת ספורט. אין סכנה למעמדו.

  39. מוז Says:

    בעצם לא יודע, בקריאה שניה הם באמת עשויים להיות בלוג של אופירה. ואם הכתבה הזאת על הזונות באמת קשורה אליהם, אני חוזר בי מהפרגון.

  40. ארטישוק הנקמה Says:

    חתולים, חתולים גדולים וירוקים.

  41. alficon Says:

    למבולבל היקר
    כהצעתך הסתכלתי בוידאו שוב (ושוב ושוב)
    אין מגע בין ידו של שחקן ההגנה לבין החולצה של התוקף. ההוכחה לכך היא שזרועו הימנית של שחקן ההגנה נמצאת לרוחב בטנו, מה שלא מאפשר לאחוז בשחקן שנמצא לימינו. "חליפת הצניחה" שאתה רואה היא ידו השמאלית של שחקן ק"ש.

    בנוסף לכך, גם לו היתה אחיזה בחולצה, לא היתה יכולה למנוע הגעה של שחקן לכדור שעובר בינו לבין השחקן שאוחז בו, אלא רק אם הכדור היה עובר ממנו והלאה.
    אם גם זה לא מספיק, גם שחקני ק"ש הודו שלא שלא היתה עבירה.

  42. קולו Says:

    טלספורט רושמים שבושינסקי החליט לדבר קצת. אני בהתחלה הבנתי שמדובר בסוג של ראיון בלעדי או שהאיש שובר שתיקה ממושכת במיוחד עבור טלספורט.
    http://www.telesport.co.il/CodeNew1024/article.aspx?id=16516

    והנה רק כשעה וחצי קודם עלה ראיון איתו ב-ONE:
    http://www.one.co.il/Article/128947.html

    גם אתר ערוץ הספורט מפרסם ראיון איתו:
    http://www.sport5.co.il/HTML/Articles/Article.64.51452.html

  43. קלמנס Says:

    בזמן שישנתם: פוצ'ימוי ארקדי נמלט בישראל.
    גבר החלומות של הבהמה ברח כמו שפן והותיר את אופירה ואת המתרגם התותח שלו הרחק מאחור.
    ביי ביי בית"ר

  44. ראלב מג'דרה Says:

    זאת תהיה הפעם הראשונה והאחרונה שאני מגיב פה. כי יש לי אתר לתחזק. עם כל הכבוד לך שושו, ירדת קצת מהפסים וכנראה שההופעה של הבלוג שלי באה לך לא טוב.

    קראתי לכם הבלוג של החנונים או הנארדים וקצת ירדתי עליך שאתה מתחיל לצמצם בכתיבת הפוסטים שלך. אתה קראת לי אופירה, ומשת"פ וכל מיני נאצות, זה רק אומר שאתה מפחד. אני גם חושב שיש מקום לשנינו ומותר לעקוץ, אבל אתה ירדת מהפסים. ככה לא מתנהגים, בעיקר כשאתה כותב על תקשורת ויורד מלא פעמים על עיתונים ואתרים שהתחרות גורמת להם לעשות שטויות.

    אתה מזכיר לי את בוש שערך קמפיין שלילי נגד אובאמה. תמשיך בשלך אני אמשיך בשלי. אגב, "ליגה בט" שלח פפראצי לאופירה, וכתב כמה דברים שאתה מרוב פחד לא כותב. בנוסף, בעוד אתה מתחבא אי שם במרחב הספייסי לליגה בט יש כתובת ברורה, ככה שכולם יודעים מי הבוס שלו.

    קיצור, תרגיע נשמה. אנחנו לא מתחרים בבלוג שלך. יש לנו אתר שלם, עם וידאו והכל.

    שבת שלום

  45. נו וואן Says:

    לתת רמה שמעלי, של נעליך מעל רגליך, כי מה שאתה כותב לא ראוי להיכנס אפילו לאתר המהולל של האסייג.

  46. משה חצוצרה Says:

    מה, באמת לא הבנתם שליגה בט זו פארודיה? הם מציבים מראה לספורט הישראלי:
    זונות, רדידות, שטחיות, בהמיות וקצת כיף. מי שלא נהנה באתר הזה, חייב לגשת לבלוקבאסטר הקרוב לביתו ולהחזיר את הסרט שהוא חי בו.

    וחוצמיזה, אתם חייבים, אבל חייבים להיכנס ולראות את תמונות הפפראצי של אופירה. מה שהיא לובשת שם יכול גם להתאים לכתבה על….(תשלימו בעצמכם).

  47. ראול Says:

    בצילום בליגה בט שועל הבוטוקס נראית אשכרה כמו ההגדרה בתשבץ: בהמהת משא אסיינית

  48. חובה לצפות Says:

    תלחצו PLAY ותהנו

    http://www.ligabet.co.il/ליגה-בט—-תם-עידן-אופירה-אסייג-בספורט-הישראלי-/

  49. ילד כאפות Says:

    אגב, סתם שתדע שושו השועל, היום ברדיו ירושלים מאיה חסון הקריאה חלק מהבלוג שלך.
    דיברו על ההתגייסות של התקשורת למען הפועל ת"א, ומאיה חסון הקריאה חלק מהבלוג שעסק בנושא.

  50. פרבר Says:

    שמועות חזקות מספרות על עורכת תוכן מזדקנת באתר ספורט שמזריקה לעצמה פרוות שועל במגפיים ובוטוקס בין קפלי השומן בפנים. מותק תזהרי שלא תתנפחי כמו מילשטיין התותח שמרוב שגדל וגדל התפוצץ לנו בפרצוף, חחחח. דוקטור קליין כבר נהייה עשיר ממך, מותק את מתחילה להיראות כמו בובת בארבי מפוצלחת…, רוצים לדעת במי מדובר? בקרוב נחשוף פרטים…!!!!

  51. אורלי בומס Says:

    כאוהדת ספורט (בעיקר כדורסל, כדוריד, אתלטיקה) אני מתביישת באתר כמו one שמבזה נשים בתמונות של צעירות מעורטלות למחצה המשמשות ליטרת בשר עבור חרמנים צעירים הנוהגים להביע את דעתם על הנשים בצורה גסה ומבישה.
    חמור מכך שבראש אתר כזה עומדת אשה. נראה כאילו אופירה אסייג משמשת מנהלת בית בושת שכל תכליתו לספק שירותי מין ולהביא גברים על סיפוקם. מבישה גם לשון החנחונים כלפי אנשים חזקים בעולם הספורט. כחובבת ענפי ספורט שאינו כדורגל או כדורסל אין למצוא באתר הנ"ל כמעט שום חומר רלוונטי שוטף העוסק בענפים אחרים, ומכאן שמדובר באתר חצי פורנוגרפי, חצי "ספורטיבי".

    במידה ונתבעי הבלוג רוסק+יגר יהיו מעוניינים בכך במהלך המשפט, אסכים לבוא ולהעיד נגד אופירה והאתר בתור אובייקטיבית שאיננה תלויה, אבל כאשה המתביישת שיש אתרי אינטרנט בזויים כאלה המתיימרים להציג את עצמם כעיתונות ספורט.
    אורלי

  52. בוב Says:

    אורלי בומס:יופ ציוני, זאת את?…

  53. ONE ZEVEL Says:

    ONE הוא זבל של אתר, וזה כל ילד יודע

  54. ריקי טיקי טאווי Says:

    נו באמת. הנה למשל הידיעה האחרונה ב"בלוג התקשורת" המאפן ההוא:

    ===
    טוטו לקח שתיים באוטו
    20 בדצמבר, 2008

    ליגה בט נוסעת בצפון תל אביב ורואה את טוטו תמוז באוטו של ארקדי עם שתי פצצות בלונדיות ואומצה אומצה באמצע הלילה וזרימות לפנים.

    ליגהבט רצתה להצטרף לשגעת אבל טוטו נתן רייס והמשיך לכיוון רמת השרון
    ===

    לא קשור לתקשורת, לא שנון, לא בהפוכה, לא פארודיה. סתם גליץ' סטנדרטי, אפשר לעשות קופי אנד פייסט לוואן ואף אחד לא יבחין בהבדל.

  55. קולו Says:

    חנות בקניון ארנה סגרה את שעריה כדי לטפל בשחקני פתח תקווה. אבל, כמובן שצלם ONE הוזמן כדי לעשות יחסי ציבור לחנות במסווה של כתבת צבע. לא בושה?
    http://www.one.co.il/Cat/Extra/Glitch.aspx?id=34839

  56. קולו Says:

    כנראה שבאתר ערוץ הספורט קוראים את הבלוג. הנה מצאתי כתבה על הוליפילד. מעניין אם נקבל גם דיווח על הקרב עצמו
    http://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=413&docID=51465&lang=HE

  57. אליס Says:

    יומ 4 שם אליס

כתיבת תגובה